Jom Lah Join Same

Rabu, 22 Jun 2011

Pengenalan Blog

Salam kepada semua, mungkin ada yg kecewa kerana apa yg dihajati tidak ada dalam blog ini hehehe. Ok sebenarnya aku ada promosikan blog ini di youtube jadi kalau korang yg dari youtube tu memang kecewa banyak lah hahaha. Sebenarnya aku dah buangkan semuanya huuhaha itu semua sekadar gimik je. Ini adalah blog sampingan aku hehe aku ada banyak gambar yg boleh dikatakan ngeri dan pelik. Tak sampai hati aku nak postkan kat blog brutal mania (blog utama) jadi aku buat blog lain, malas aku nak tukar nama blog ni sebab nanti kena tukar pula kat Nuff leceh lah. Kebanyakan apa yg akan dipaparkan bukan untuk tontonan 18 tahun kebawah kerana ada gambar yg akan meloyakan diri dan membuatkan korang takut nak tido sorang2 hahaha. Sampai sini dulu hehehe bukan hari2 aku akan update kat blog ni jadi bagi korang yg ada facebok tu bolehlah LIKE page Brutal Mania untuk melihat post yg terbaru dari blog ni hehehe korang jangan pasraf ok hakhak. Aku akan letak gambar yg berunsur mistik sama boooooo papai =D

Tiada ulasan:

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...