Jom Lah Join Same

Khamis, 7 Julai 2011

Rumah Hantu Terbesar dan Paling Mengerikan Di JEPUN

Rumah Hantu Terbesar Di Jepun dan Paling Menakutkan di Dunia, Rumah hantu yang terletak di Jepun ini telah diakui oleh Guiness Book of Record sebagai rumah hantu terbesar dan paling menakutkan di dunia. Rumah Hantu ini di adaptasikan dari sebuah klinik.
Rumah hantu ini penuh dengan lika-liku jalan kecil dimana para tetamu biasanya tersasar. Audio juga dipasang full volume yang merupakan suara teriakan, suara langkah kaki dan lain-lain.Tidak hanya terlihat nyata, rumah hantu ini juga mempunyai bau menusuk untuk menggugah indera bau para tetamu. Bangunan rumah hantu ini panjangnya 700m. Apabila tetamu tidak tersasar, diperlukan kurang lebih 50 minit untuk berhasil keluar dari bangunan ini. Tentunya, para pekerja juga selalu siap sedia untuk membantu tetamu keluar dari bangunan ini.

Sejarah Klinik Ini

Klinik yang terletak dibawah kaki Gunung Fuji ini dahulunya pernah menjadi klinik yang sangat popular. Akan tetapi, tindakan beberapa dokter yang lebih mementingkan wang, klinik ini ditutup setelah beberapa waktu. Nescaya, dokter2 tersebut sempat mengoperasi dan mengambil organ2 tubuh persakitnya untuk dijual. Persakit yang meninggal hanya dikubur dalam satu lubang yang dibuat didalam klinik ini. Dipercayakan tempat ini memang berhantu. Ada orang yang pernah melihat roh hantu nurse yang membawa kepala manusia di tangannya

Tiada ulasan:

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...