Jom Lah Join Same

Sabtu, 2 Julai 2011

Serangan Ikan Piranha

Masa kecik dulu aku penah tengok dokemantari pasal ikan ni. Tak sampai 2 minit je burung yg terjatuh dalam air di kawasan yg ada ikan ni hanya tinggal tulang je burung tu. Peerrhhh punyalah ganas ikan ni membaham... ok mari kita tengok kes kat manusia pulak
 Tak penah pulak aku dengar ikan piranha ni serang orang. Gambar yg dibawah sekali tu di ambil dari filem ni hehehe
Aku baru je menonton cerita ni hahaha =D


P/S= gambar lelaki tu je yg diambil dari filem gambar yg lain tu aku tak pasti


 

3 ulasan:

PenDekAr LauT berkata...

Perghhh.. Ingat betul2 piranha menyerang tadi.. Rupa2 nye filem. Ngeri tu.. Macam singapura di langgar todak plak.. hehehe

Tanpa Nama berkata...

macam tu la selalu...cerita2, peristiwa2 di propagandakan...

hairie brutalmania berkata...

hahaha ok pe bagi tau jugak pekara yg sebenar dari yg tak tahu tapi main tulis je ikut suka...hehehe

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...